Doorgaan naar hoofdcontent

Picnic

Inmiddels is de picnic gedubbeld.
Er waren nog van alle kleuren stroken over die heb ik aan elkaar gemaakt en tussen de achterkant gezet.



Vandaag laat ik ook nog een van mijn oudere quiltjes zien.
Gemaakt in 2008.
Het engelen quiltje Best Friends uit het boek An Angels Story by Anni Downs.
Toentertijd was ik van plan om de hele quilt te maken maar daar heb ik maar van afgezien.
Was me te veel applicatie werk.


  
Hij ligt op een stoel in de woonkamer.
Voor de sier dan wel...ik ga er niet op zitten... ;0)



O...ja en niet te vergeten het naalden boekje.
En dat heb ik ook echt heel veel in gebruik, iedere keer als ik naar de bee ga dan gaat het naalden boekje ook mee...... erg handig.




 Quilt groetjes en tot de volgende keer.


Reacties

  1. Wat heeft je picnic toch prachtige kleuren. Het doet me erg aan India denken. Mijn zus en zwager fietsen er op dit moment rond en bloggen erover dus ik zie heel veel van die feestelijke kleuren voorbij komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk plan om er een strook bij te doen aan de achterkant!!
    Leuke anges projectjes,..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi die strook in de achterkant. Heb ik bij mijn Antieke ook gedaan en het maakt de achterkant ook zoveel leuker om naar te kijken.
    De engeltjes en het naaldenmapje vind ik ook hartstikke leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk bedacht van die strook aan de achterkant. Wordt het één geheel.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk die achterkant zo, zo doe ik het ook nu dan lijkt het net wat mooier. En dan de engeltjes. Zo leuk ik heb buiten deze dingen ook de grote quilt gemaakt en geniet er elke dag nog van.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mmmm, wat ziet dat er allemaal weer zalig uit!!!
    Liefs Babette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Anja, ik ben je niet vergeten maar heb even in de lappenmand gezeten.
    leuk dat je de restjes in je achterkant heb gedaan.Maar wat een leuk idee om je engeltjes quilt op de stoel neer te leggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heerlijke kleuren zijn het geworden.
    Fris en fruitig is het .
    Gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een dotje is het geworden. Ik ben ook bij vier blokken blijven steken en idd dit kleine quiltje. Wie weet ga ik nog eens verder.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk om je reacties te lezen, bedankt.