Doorgaan naar hoofdcontent

Singer Featherweight

Sinds kort ben ik ook in het bezit van een Singer Featherweight.
Wat een mooi machientje is het.
En zo klein !
Toen ik hem in het echt zag bij een vriendin was ik helemaal verkocht.

Ze is van 22 juli 1952.
Er zit zelfs nog een origineel boekje bij en wat voetjes en niet te vergeten het koffertje waar je het machientje mee kunt vervoeren.
En dat ga ik ook doen want ik heb me opgegeven voor een Featherweight bee in Oktober, daar verheug ik me nu al op.

Hier een paar foto's..... mooi hé ! net een fotomodel zo hoe ze erbij staat.



Er is trouwens ook een leuk blog van Francis over Singers and Featherweights daar kun je van allerlei informatie vinden over deze machientjes.




Quilt groetjes Anja.


Reacties

  1. Leuk Anja, zal ik je bij mijn feitherweight lijstje zetten?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom bij "de club", ik ben sinds kort ook een zeer gelukkig eigenaar van zo'n prachtmachine. Ik wens je er veel plezier mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Anja met je mooie singertje.
    Als je er net zo veel plezier van hebt als ik van de mijne dan gebruik je eigenlijk alleen nog maar deze.
    Veel plezier er mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wat kan je er lief over vertellen. Veel plezier jullie twee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je voor je verwijzing naar mijn site! Ik hoop dat je er informatie kan vinden die je nodig hebt.
    Groetjes en veel plezier met je Featherweight!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je machientje veel plezier ermee. ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zo'n machientje he en gezellig erover verteld jij.........gr.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige machine heb je. Daar zul je veel plezier van hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 't zijn prachtige machientjes! veel plezier ermee! en welkom in de club!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk dinkie is het. Ik zie het steeds vaker opploppen in blogland. Veel plezier ermee.
    groetjes Susi
    en leuk dat je mijn blog gevonden hebt;O)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Anja, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Welkom bij de club!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Anja vanharte gefeliciteerd met je nieuwe snoeppie, wat is die gaaf en schattig
    Maak er maar hele fijne metertjes op
    Hoop dat ik hem over een tijdje een keer in het echt kan horen, ruiken en bewonderen
    Grtjs, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd en heel veel laten snorren.

    IK hoor zoveel van liefhebbers die er een hebben, dat het super is.


    Ik wens je dan ook veel succes er mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mijn vrouw heeft gisteren een FW^tje van André ontvangen nou weet ze niet waar de verschillende voetjes voor nodig zijn. Is er nog mogelijk ergens een gebruiksaanwijzing?
    B.v.D Mitie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk om je reacties te lezen, bedankt.