Doorgaan naar hoofdcontent

Blokkenruil

Het is zover. 
De enveloppen zijn verstuurd naar de 11 deelnemers.
Vanaf 1 april is mijn blok aan de beurt.

Opeens wist ik het, het wordt een katten quiltje.
Zoals de meeste van jullie wel gezien hebben, hebben we een lief huisgenootje erbij, onze poes Zoeï.

En daarom heb ik besloten om een katten quiltje te laten maken.
Het patroon vond ik op internet er was geen beschrijving bij daarom heb ik het maar zelf helemaal uitgetekend
en een voorbeeld blok gemaakt.


Ik ben heel benieuwd hoe ze gaan worden.

Quilt groetjes Anja.

Reacties

  1. Wat leuk! Goed gedaan, zeg, dat blok, zo'n lief, vrolijk katje. Ben benieuwd naar wat volgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk blok, ben ook erg benieuwd naar wat je nog meer krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk blok en zo lekker lente-achtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zo'n kattenblokje in vrolijke kleuren
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat wordt vast een héél gezellig quiltje! En wat toevallig: ik heb net vandaag een leuk patroontje van een kattenquilt gewonnen (!) bij Wietske!
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is binnen en ik vind het echt een enig blok! Dus ik ben al aan het bedenken hoe de mijne eruit moet gaan zien, maar het is wel handig dat je een voorbeeld hebt gemaakt!
    Hij is gaaf! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk blok Anja, ik vond 'm net bij thuiskomst ook in de bus. Ik ga er vast over nadenken hoe ik dit blok wil gaan maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk om je reacties te lezen, bedankt.