Doorgaan naar hoofdcontent

Bijna af

de sterren top van Kaffe Fassett stoffen.

Vanaf september 2013 kregen we ieder maand een blok op onze bee.
Heb even nagedacht hoe ik hem af zou maken.
Maar wist al vrij snel dat ik de blokken op de punt ging zetten met gekleurde blokken ertussen en een crème rand erom.










Ik ga er nog een smalle crème bies omheen zetten dan zal hij 128 bij 168 cm zijn.



De dames en heer moeten natuurlijk weer kijken of het naar hun zin is, want tenslotte willen ze wel een quilt hebben die zij ook mooi vinden.
Mmm..... volgens mij zit dat wel goed.









Reacties

  1. Wat heeft deze quilt vrolijke kleuren, succes met de afwerking

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi en lekker vrolijk. De dames en heer zijn er wel tevreden over zo te zien. Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een explosie van kleuren!
    Gelukkig is de quilt goedgekeurd door de quiltinspecteurs. Het was zo te zien een intensieve inspectie ;o)
    Fijne zondag.
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo wat mooi, heerlijke vrolijke kleurtjes om mee te werken :-) echt mooi
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie vrolijke top. En ja zo te zien helemaal goedgekeurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie fleurige quilt is dit !

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh oh wat mooi, ik geniet zo van je quilts, zo vrolijk, zo goed nagedacht hoe ze moeten worden, helemaal top!!!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie afwerking heb je bedacht !!!
    En de meiden....zo schattig....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heeee Anja wat mooi.
    Ik vind het knap van je om zoiets te maken, petje af....!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige quilt geworden Anja!
    Ik zie dat hij is goed gekeurd!

    groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk om je reacties te lezen, bedankt.