Doorgaan naar hoofdcontent

X Plus



Het is weer een hele poos geleden dat ik aan de X plus blokken heb gewerkt.
Iedere keer kwam er weer een andere quilt tussendoor.
Maar nu ben ik weer langzaam begonnen met wat stoffen snijden zodat ik achter de naaimachine kan kruipen als ik daar zin in heb.


Ik was er in oktober 2013 mee begonnen maar niet verder gekomen dan acht blokken.

Denk dat ik zo'n dertig blokken moet maken om een mooi formaat quilt te krijgen, dus voorlopig ben ik nog wel even bezig.

kijk ze eens mooi wezen zo op mijn design wall.
De blokken zijn er gewoon op geplakt zodat ik ze nog van plaats kan veranderen.

Vandaag zijn er weer vijf blokken bij gekomen.





Uit de resten bak probeer ik zoveel mogelijk stoffen te halen.
Dat ruimt zo lekker op, beeld ik me in ;)













Reacties

  1. Zo lekker vrolijk. Fijne avond. inek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn weer mooi, prachtige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig wordt die weer en zo'n vrolijke kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dan heb je nog wel ff te gaan.... maar het wordt weer mooi!!
    Prachtig design, veel suc6 ermee.
    groetjes Sietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige scrappy blokken. Het doet aan Bonnie Hunter denken.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk om je reacties te lezen, bedankt.