Doorgaan naar hoofdcontent

Club


Zoals jullie weten heb ik nu een mooie Janome.
Ik had in het begin een probleempje dat gelukkig is opgelost.
Daardoor was ik op zoek gegaan op Facebook of er een club was in Nederland om problemen en tips te delen met elkaar.
Dat was niet het geval.
 Dus heb ik er zelf een aan gemaakt ;)

Heb je een Janome maakt niet uit welke en vind je het leuk om bij de club te komen, zit je al op Facebook dan kun je je hier aanmelden het is een openbare groep dus je kunt altijd even kijken als je dat leuk vindt.

En je kunt natuurlijk je mooie werken die je erop gemaakt hebt  laten zien.











Reacties

  1. Wat een leuk initiatief. Ik heb ook een fijne janome, dus heb mij aangemeld. Groetjes van Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zo,n groep, maar ik heb een Brother. Bestaat daar een groep van dan?..............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je prachtige machine. Ik heb nog steeds alleen maar een gewone machine. Moet maar eens gaan sparen denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk om je reacties te lezen, bedankt.