Doorgaan naar hoofdcontent

Bee

Uit betrouwbare bron vernam ik dat vol spanning werd gewacht op een nieuw blogje......;)
Sorry, sorry......... dat het zolang moest duren.


Vandaag hadden we weer onze thuis bee,
Deze keer was het weer bij mij thuis.

Er werd weer gezellig gebabbeld over van alles en nog wat.
Ik heb een paar foto's gemaakt nog op de valreep zodat jullie mee kunnen kijken waar we zoal mee bezig zijn/waren.... ;)

Anita had een leuke map gemaakt.





Toos was bezig met deze mooie quilt door te quilten.
Farm Girl Vintage.
 Natuurlijk moesten Ayunda en Khalida even testen of het ook lekker lag.
Volgens mij zit dat wel snor.





En Nelly is bezig met een leuk uiltje van hexagonen.



Zelf ben ik bezig met het biezen van de stroken quilt.


En ik ben begonnen met een quilt voor achter de bank.
Vond dat het weer eens tijd werd voor een nieuwe.
Volgende keer meer hierover.










Reacties

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk om je reacties te lezen, bedankt.