Doorgaan naar hoofdcontent

Afafaf........

De huizen quilt is af !

Hij is doorgequilt met de machine.
Ik heb de golfjes steek gebruikt met gekleurd garen van mettler dat overloopt van wit, geel, grijs naar rood.







De mooie achterkant die ik helemaal geweldig vindt ! komt van Wendy Vosters.
De vulling is van katoen en bamboe.




Een tijdje geleden heb ik een facebook groep gemaakt voor mensen met een Janome.
Om tips/vragen en leuke foto's te delen die je op de janome gemaakt hebt.
Heb je er ook een of overweeg je er een aan te schaffen kom dan gerust kijken op Janome.








Reacties

  1. Wow, Chapeau!!! wat is dit een mooie quilt geworden, en inderdaad de achterkant is ook super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat weer een leuke vrolijke quilt. Groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig vrolijk je huisjesquilt en wat een leuke achterkant. Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kleurtjes van de achterkant passen helemaal leuk en goed bij de mooie kleurige huisjes inderdaad :o))
    MOOI !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met mettler Anja? Dat garen breekt steeds bij mij?
    Mooie quilt en leuk gequilt met die golfjes!
    De achterkant maakt het helemaal af.

    Groetjes,
    Evlyne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattige quilt. Mooi dat er open stukken tussen de huisjes zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is hij prachtig Anja, en zo kleurrijk, schitterend. !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oooh wat is die mooi! super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie vrolijke quilt heb je gemaakt zeg.
    Maar heb ik jou niet in het echt ontmoet vanmiddag bij Wendy, kleine wereld he................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk om je reacties te lezen, bedankt.