Doorgaan naar hoofdcontent

Flower-Power


Een nieuw project samen met mijn singertje.
Flower-Power van Pam en Nicky lintott.
En een geweldige liniaal.
Samen met Toos ga ik deze quilt maken.
Gezellig samen dezelfde quilt maken op onze singertjes.
Een tijdje terug hebben we les gehad bij Wendy Vosters,  Ingrid heeft ons geleerd hoe de singertjes onderhouden moeten worden en ja dan moeten ze natuurlijk ook gaan snorren.

Eerst de liniaal gekocht wat een geweldig ding is het.
Nou dat heb je wel nodig bij dit project vind ik.
Lekker makkelijk snijden zo.








Af en toe komen we samen om de blokken te maken op de kleine Featherweight.

35 blokken worden het.










Het was weer een gezellige middag.







Reacties

  1. Dat zijn leuke blokken. Het wordt vast weer een mooie quilt. Groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig zo met z'n tweetjes en het wordt zeker mooi !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige blokken en gezellig om samen te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker gezelligmet z'n tweeën. Daarom zijn het zeker al zoveel leuke blokken. Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet het er vrolijk uit. Dat wordt straks een prachtige quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi Anja en dat liniaal heb ik ook, maar nog niet gebruikt. Gezellig zo met z'n tweeën. Fijn weekend. groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig zo samen achter jullie sientjes.
    Worden mooie blokjes zeg..........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk om je reacties te lezen, bedankt.