Doorgaan naar hoofdcontent

Terugblik

naar 2016.
Wat heb ik veel quilts afgemaakt in dat jaar !
Aan sommige heb ik een paar jaar gewerkt en andere nog geen jaar.

Het begon met de diamonds deze is nu bij mijn zusje
daarna de stroken quilt gemaakt op het singertje, weggegeven aan de vriendin van onze zoon.
in maart de driehoek quilt voor aan de wand
 de X plus quilt in augustus 
de huizen in november 
de flower power weer gemaakt op het singertje 
en 
als laatste de sterren quilt aan deze heb ik het langst gewerkt, drie jaar.


Een heel productief jaar kun je wel zeggen.




















Reacties

  1. Wat een mooi overzicht van deze prachtige quilts.
    groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige quilts!!! En je gebruikt altijd mooie heldere kleuren in je quilts!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo jij heb inderdaad heel veel afgemaakt zeg.
    Heerlijk gevoel weer zeg en kun je weer met nieuwe dingen starten toch.
    Of staan er dit jaar ook nog afhakers op je lijstje, ben benieuwd, deze zijn mooi geworden hoor.....liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige quilts en zeker veel gedaan vorig jaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk om je reacties te lezen, bedankt.