Doorgaan naar hoofdcontent

Happy scrappy

Zaterdag zijn we met z'n drietjes naar Dorry gegaan om daar de workshop happy scrappy te volgen.


gegeven door Hubertine en Phyllis.
Ze vonden het best spannend om hun eerste workshop te geven.
Maar het was tot in de puntjes goed verzorgd dames.





Ik was op slag verliefd op de quilt toen ik hem zag.

Eerst werden er quilts geshowd.






Twee antieke quilts.



Kijk eens hoe gezellig alle quilt's op de bankt waren gedrapeerd.









 In de middag stond er van alles lekkers op ons te wachten.





Bij Dorry in huis
 zijn allemaal van die gezellige 
hoekjes gecreëerd.





Pauze......



Daarna werd er weer druk gewerkt.
Hier het resultaat van twee andere dames.
Het blok courthouse steps.








Ik heb genoten van deze gezellige dag !
Deze quilt ga ik zeker afmaken.
Dus wordt vervolgd............... :)









Reacties

  1. Daar was veel moois te zien en wat zijn jullie verwend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd gezellig zoveel handwerkers/quilters bij elkaar. Erg mooi alle quilts hier op de foto's.
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat was zeker weer een gezellig dagje Anja zo te lezen. Het is bij Dorry toch altijd wel gezellig! Leuk dat er ook nog een kleine show and tell was.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vond het leuk je een keer in het echt te hebben ontmoet! Wat super dat je het zo leuk hebt gevonden, wij vonden het ook een superdag. Ben benieuwd naar de voortgang van je nieuwe quilt-project. Succes en veel plezier :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super verslag van een super dag! Ook wij hebben genoten, van het enthousiasme van iedereen, van de gesprekken, de gezelligheid, de gastvrijheid. We zijn heel benieuwd naar het vervolg en gaan het zeker volgend. Hopelijk tot ziens!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb met je meegenoten. Alleen die foto's al....je krijgt zoiets hebberigs over je, wanneer je die prachtige quilts over de bank ziet. En dat Dorry gezelligheid kan creëren en de heerlijkste lunches uit haar AGA tovert, heb ik al vaker gelezen. Ik hoop er ook nog eens te komen. Succes verder en zeker doorgaan met deze quilt. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk om je reacties te lezen, bedankt.