Doorgaan naar hoofdcontent

Mandje


Vorige week vrijdag heb ik een workshop mandje maken met touw en stof gevolgd bij Dorry.

Het werd gegeven door Anne Claudine.

Voorbeeld mandjes.



We waren met vier dames.
Het was een gezellige dag.


Hier nog druk aan het werk :)
Ik had mijn oude Pfaff mee genomen, wat ben ik blij dat ik hem niet weggedaan heb.
Nu kan ik hem als mee neem machine gebruiken.

Na afloop even alle mandjes bij elkaar.
Helemaal links van Anita deze was helemaal af de andere net niet.
Daarnaast van Toos de groene van Marijke en helemaal rechts die van mij.



Thuis heb ik hem afgemaakt, in plaats van hengsels heb ik er een krul aan gemaakt.

  
Ayunda moest nog even passen, maar was toch iets te klein besloot ze. 



In het weekend nog een mandje gemaakt voor op de gang.
Kunnen er sleutels in gedaan worden.






Reacties

  1. Wat een leuke mandjes! Goed idee dat sleutelmandje. groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn je mandjes leuk geworden. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er leuk uit! Ik kan mij vooorstelen dat het een leuke en praktische workshop was.
    Ja die oude Pfaffs zijn super machines!
    Groetjes
    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach die zijn leuk die mandjes zeg.
    Zelfs poeslief ziet er wel wat in, dus kijk uit.
    Straks word die ingepikt door poesie...........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke mandjes, vooral het sleutelmandje! mooie kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuke mandjes zijn het geworden, jammer dat er net wat te klein was voor Ayunda....
    groetjes Sietske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie mandjes en dan de poes even passen .......
    Heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk om je reacties te lezen, bedankt.