Doorgaan naar hoofdcontent

Quilt dag bij Toos


Woensdag hadden we met z'n drietjes een quiltdag.
Vanaf half tien tot in de middag half vijf.
Lekker werken aan ons eigen werkje.
Voor mij was dat de scrap quilt.

Samen met mijn singertje ging ik voor tienen naar Toos, het was een regenachtige dag, lekker voor de tuin dacht ik want die was compleet uitgedroogd door het zonnige weer de laatste weken.
En heerlijk quiltweer uiteraard.

Gezellig wat prutsen aan onze werkjes en kletsen over van alles en nog wat.




Anita achter haar naaimachine bezig met de strandhuisjes zo noemde we het, weet niet eens of dat zo is... :)


In de middag was er een heerlijke lunch.



Even de rijen uitleggen, dit zijn de blokken van Toos.
Natuurlijk moest het beesten spul ook even op de foto.
Het hondje Twiggy en de kater Gijs de laatste vond het geweldig om even alles door elkaar te husselen.



En een filmpje met Guus.


                                   

Hieronder al drie rijen voor mijn scrap top.


Anita had al bijna een hele top af, alleen nog de rijen aan elkaar.
Wat een vrolijk geheel is het al.



Het was een gezellige dag !






Reacties

  1. Geweldig leuk verslag van een zo te zien super geslaagde dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie projekten, waar ieder van jullie aan bezig zijn. Inspirerend en erg gezellig samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig zijn jullie bezig geweest en die poezen geweldig om te zien zeg ......................liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Looks like a fun day! Love all the rows of pretty blocks!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke dag, zelfs de pluizenbeestjes genieten ervan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk om je reacties te lezen, bedankt.