Doorgaan naar hoofdcontent

Happy happy......

scrappy !

Jaaaaa..... en weer een top af.
Het lijkt erop dat ik heeeel veeeel quilt, maar dat lijkt echt maar zo.
Toevallig twee tops in een korte tijd af.

Eind februari ben ik begonnen met de blokken, nu een half jaartje later is de top af.

Ik heb al een achterkant, alleen nog de vulling en dan kan het doorquilten beginnen.
Dit doe ik op de machine.


Alle banen aan elkaar naaien.
Altijd spannend hoe het eruit gaat zien.
En ook niet altijd makkelijk met zoveel verschillende blokken.


Gisteren middag en avond moest hij gewoon af vond ik.
Dat was even door werken maar het is gelukt.
Hebben jullie dat ook als de top bijna af is dat je dan als een sneltrein het einde wil halen ?
Ik wel altijd :)


En dan het eind resultaat.




Het quilten is weer een ander verhaal.
Hoe ga ik het aanpakken ?!
We zullen zien.
Blijft spannend !


Het is niet zo'n hele grote quilt.
135 cm bij 185 cm.


*



Als je zin hebt dan kun je in september naar The Log Cabin.
Er zullen een 50 tal quilts tentoongesteld worden van diverse quiltsters.
Er zijn ook twee quilts van mij te bezichtigen ...:)
Gratis intree













Reacties

  1. Echt weer een quilt voor jou. De vrolijkheid spat er van af! Leuk dat er twee van jouw quilts tentoongesteld worden bij the log cabin. Voor mij een beetje ver vanuit Tiel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is wonderful! Love all that scrappyness and the variation in the rows of blocks!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk om je reacties te lezen, bedankt.