Doorgaan naar hoofdcontent

Meer dan een project

Zoals de meeste quilters heb ik ook meer dan een project.
Een is bijna afgerond alleen nog dubbelen en doorquilten op de machine.
Deze laat ik zien als het zover is.

Mijn tweede project is een hexagon met sterren.
Deze maak ik thuis op de machine.






Samen met twee vriendinnen zijn we met de courthouse steps begonnen, ik maak deze quilt op mijn singertje featherweight.
Deze kan ik makkelijk mee nemen.
En het is natuurlijk ook erg leuk om mee te werken.


Het patroon komt van Quilt it & Dotty


En als mee neem project op de bee's heb ik een nieuwe.
De shieldmaidenquilt.
Dit patroon heb ik van internet geplukt.
Het eerste blok is bijna af   :)













Reacties

  1. Leuke projecten en wat een mooie frisse kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O nee ook al van alles tegelijk aan het doen.
    Heerlijk toch die verschillende projecten.
    Ben weer benieuwd als het allemaal klaar is.......................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke projecten ben je aan bezig en als altijd in vrolijke kleuren :o)
    Groetjes,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk om je reacties te lezen, bedankt.