Doorgaan naar hoofdcontent

Frutsels

Van de week wat leuke frutsels gemaakt.
Het is bijna een verslaving zo leuk is het om te maken.
Maar ik hou me maar in want wat moet je met meer hé !

Het begon met deze popcornpouch


Daarna nog een mini, zo schattig !



En dan die baublepod ook al zo schattig.







 Verder heb ik nog een klein quiltje afgemaakt.
De Ocean waves, 
het was in eerste instantie de bedoeling om een grote quilt te maken maar het ging niet zo fijn onder de machine met die vele puntjes.
Dus heb ik besloten om er een klein quiltje van te maken, nu liggen de katten er heerlijk op op een stoel.








Reacties

  1. Wat een leuke pouch, de grote en de kleine, maar ook dat kleine sleutelhangertje(?)
    En het is een leuke klein quiltje geworden, puntjes kan ik ook niet zo goed maken op de naaimachine.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk miniquiltje. Ik ben (ook) niet zo handig op de naaimachine.🤗

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk om je reacties te lezen, bedankt.