Doorgaan naar hoofdcontent

Een top af.....


Inmiddels heb ik de hexagon met sterren top af.

Ik heb er een vrolijke gele rand omheen gezet.
Nu alleen nog dubbelen en quilten ;)







Verder ben ik nog bezig met de courthouse steps.
Het worden 135 blokken dus voorlopig heb ik nog genoeg te doen want ik ben pas op de helft.
Ik heb wel altijd hulp zo schiet het tenminste nog een beetje op......... ;)



Alles wordt netjes op maat in zakjes gedaan.


Skye bewaakt mijn courthouse steps blokken, zo lief ! ! ! 





Reacties

  1. Weer een prachtige quilt Anja, leuk die hexegonnen sterren.
    Heb ook nog een halletje van een grotere hexegon, o jee.
    Je heb wel heel lief gezelschap erbij hoor, schattig.................liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is jou sterren-quilt prachtig geworden, heel erg mooi! En jou courthouse steps wordt ook een beauty!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige quilt is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk om je reacties te lezen, bedankt.