Doorgaan naar hoofdcontent

Affo !

De picnic is af !
In November 2011 was ik ermee begonnen, gewoon een tussendoortje je kent het wel.
Ik moet zeggen dat ik er niet zo heel erg lang aan gewerkt heb, vijf maanden dat is vrij snel voor mij.
Hij is 60 inch in het vierkant.

En dan het spannende moment, het wassen.
Daar gaat hij dan !


Spannend ! gaat het goed.
Ik heb er van die doekjes bij gedaan voor het doorlopen van de kleuren tegen te gaan, vier stuks.
Kijk hem eens draaien, ik word er duizelig van....


Hehe...! gelukt, helemaal schoon en zonder doorlopen uit de wasmachine gekomen, nog even in de droger en dan......

Showen maar.



Nog een close up.


Ach, nog eentje dan !


Quilt groetjes en tot de volgende keer.

Reacties

  1. Anja prachtig !! Gedurft deze achterkant in de was mooi gebleven.Ja die doekjes zijn top. Geniet van je Quilt..

    Prachtig!!!!!!! Fijn weekend !! José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Anja....
    En zo snel afgemaakt...
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Anja.
    En wat een mooie kleuren.
    Ben ook altijd in de weer met de bekende doekjes en ik moet zeggen dat ik daar toch een fijn gevoel bij heb. Zou e niet aan moeten denken dat er een kleurtje doorloopt;-(
    Deze quilt heb je weer mooi afgeleverd;-0))
    Fijn weekend en groetjes van Jovanca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig is-tie geworden! En nu maar veel van genieten...
    Groetjes, Marjo B-W

    mbwquilts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Andere computer een kijken of het hier wel mee lukt.

    Dat zo'n simpel patroon zo'n mooie quilt maakt hé, natuurlijk heeft de stof keuze er ook wat mee te maken. Hoe dan ook het is en blijft een plaatje.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anja, wat is die schitterend!!!!
    Nu hopen op mooi weer, kun je lekker gaan picnicken.
    Fijn weekend, groetjes,
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is erg mooi geworden, dat heb je zeker snel gedaan. Altijd spannend als hij in de machine zit vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is prachtig geworden en wat heb je deze snel af,..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie quilt is dit geworden! En in een turbo tempo af! Super! Fijn weekend Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie en zo snel ! ! !
    Ja, het blijft spannend je quilt voor het eerst in de wasmachine hoeveel doekjes er ook bij in doet.

    Fijn weekend Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig geworden. Wat een idee, van die doekjes. Ik ben altijd zo bang dat het doorloopt. Ga ik ook gebruiken voor quilts die gewassen moeten worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Altijd weer een lekker gevoel als er een af is. Hij is heel mooi geworden.groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat fijn om weer een quilt af te hebben. Hij ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk om je reacties te lezen, bedankt.