Doorgaan naar hoofdcontent

De nieuwe.....

quilt wordt de X plus quilt.
Dit patroon kwam ik toevallig tegen op internet.
Jaaaa... dat moet hem worden ! dacht ik.
Alleen was het een foto er was geen beschrijving bij hoe de maten waren, maar met wat zoek werk kwam ik daar vrij snel achter.
Hoewel..... er werden verschillende maten op verschillende blogs gehanteerd.
Ik heb er een uitgezocht en ben begonnen met een proefblok.
Inmiddels heb ik er al zes af.

Ze zitten nog niet aan elkaar.


Ook bij deze quilt kan ik weer lekker alle kleuren door elkaar gebruiken.


Quilt groetjes Anja.


Reacties

  1. Leuk, deze past helemaal bij jou en een lekkere opschieter lijkt mij. Fijne zondag ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke vrolijke kleuren zijn het weer geworden!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes, een leuk patroon.
    Naar mijn smaak wel erg bont.
    Maar gelukkig .... smaken verschillen. Succes.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak :) zou de wereld wel erg saai worden.
      Maar je kunt hem ook heel rustig van kleur maken is ook erg mooi, google maar eens op de naam daar zie je wat voorbeelden.

      Verwijderen
    2. Bedankt voor de tip.
      Een wimmetje voor mijn aunt grace stofjes !

      Verwijderen
  4. Kijk hier word ik nou vrolijk van! Prachtig hoor, echt genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sorry!
    Leuke blokken en zo vrolijk van kleur!
    Groetjes, Sonnja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk!!! Als ik hem zo zie wordt het een èchte Anja.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf! Apart patroon, heb ik nog niet eerder gezien en daar zul je inderdaad je kleurlusten wel op kunnen botvieren, veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi blok past heel goed bij jou,
    veel pleziet met het maken,
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben ook zo gek op schrap-quilts. Lekker alle stofjes door elkaar heen gebruiken, zodat het afwisselend is om te doen, maar ook leuk om straks naar te kijken als hij klaar is.
    Wordt een hele vrolijke quilt zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke nieuwe uitdaging, ik kwam deze quilt ook ergens tegen, vond hem gelijk leuk!! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Even bijgelezen op je blog!
    Ik wordt er vrolijk van! Leuke sterren, regiodag en mooie quilts!

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk om je reacties te lezen, bedankt.