Doorgaan naar hoofdcontent

Regiodag

Vandaag was het dan weer zover, de regiodag in Maasbracht.
Er waren maar liefst honderd twee en dertig vrouwen.


Het was weer erg gezellig.



Het werkje dat we vandaag konden maken was een tesselation quiltje.
Hier een voorbeeld.


We dachten eerst het is een herfst blad maar andere zagen er een raket in...........nou ja.....ik zou zeggen laat je fantasie de vrije loop, iedereen ziet er weer iets anders in.
Er werd druk getekend en gekleurd.




Zelf heb ik aan mijn eigen werk gewerkt zoals meestal het geval is.




Verder was er weer een show & tel.
Er kwamen weer prachtige quilts langs.
Ik laat er hier een paar zien de rest kunnen jullie bij  Marion bekijken want mijn cameraatje maakt niet zo'n geweldig mooie foto's binnen.


 















Quilt groetjes Anja.



Reacties

  1. Zo wat een drukte en wat een leuk overzicht geef je.Fijn weekend ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer zo'n gezellige dag gehad, maar een grote opkomst zeg. Mooie quilts gezien natuurlijk...........................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat is altijd gezellig een regiodag,prachtige quilt hebben jullie gezien.
    Je kunt lekker na genieten dit weekend.

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er enorm gezellig uit. Wat zie ik veel moois voorbij komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk, quilten met zoveel dames tegelijk. Je hebt er vast veel inspiratie opgedaan!
    Groetjes marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Welbezocht deze regio dag, wat gezellig. En wat een leuke quilts komen er voorbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat was weer een hezellige drukke dag met veel mooie inspiratieatukken. Dank voor het delen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk om je reacties te lezen, bedankt.