Doorgaan naar hoofdcontent

Gypsy wife 4

In deze fase gaat het allemaal wat langzamer.
Heeft niets te maken wel of geen zin maar mijn man had ook vakantie dus wordt er wat minder gequilt.

Zo gaat het er ongeveer uitzien.
Past niet helemaal op mijn design wall haha.....
Ken net, zullen we maar zeggen !




Dit is een gedeelte van section 1



En een gedeelte van 2


section 5



section 4



section 3



Kan bijna niet meer bijhouden wat ik wel en niet heb laten zien haha.....
Deze top heb ik gemaakt in de vakantie dus hij is al af, maar ik laat hem in fases zien.
Hierna komen nog twee blogjes.



Quilt groetjes Anja.



Reacties

  1. Wat een aparte vrolijke quilt. Gaaf dat je dat zo samenstelt.Vind het zo leuk om naar te kijken zou dat zelf niet kunnen, maar bewonder dat van anderen. Fijn weekend ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk om je reacties te lezen, bedankt.