Doorgaan naar hoofdcontent

Blokken ruil


Willeke benaderde mij of ik zin had om weer mee te doen met  een blokken ruil.
We zijn met elf dames en een heer.
Het eerste blok is voor Marijke.
Zij wil graag een boeken kast maken vandaar allemaal blokken met boeken.
Om de drie weken is iemand anders aan de beurt.
Wil je ze allemaal zien kijk dan op Willeke haar blog.

Dit is mijn inzending.
Ik heb er twee gemaakt (kon het niet laten) kan ze zelf kiezen welke ze gebruikt of beide.



Heel leuk om te doen en ben ook heel benieuwd wat voor blokken de anderen allemaal kiezen.

Quilt groetjes Anja.



Reacties

  1. Even gekeken. Leuke blokken. Jou blokken staan leuk op de plank. Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze neemt ze vast alle twee! Ze zijn echt enig Anja!

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie blokken heb je ook gemaakt hoor, dat gaat er vast superleuk uitzien, met al onze blokken bij elkaar. Ik kijk nu al uit naar het volgende blok!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie blokken, misschien zien we het eindresultaat nog?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk om je reacties te lezen, bedankt.