Doorgaan naar hoofdcontent

Floortje

Voor mijn zusje heb ik een tijdje geleden ook een beertje gemaakt voor haar verjaardag.
Ze is op drie Januari jarig.
Ze zeurt me altijd aan mijn hoofd van, dat is een leuke quilt die wil ik wel voor mijn verjaardag, 
quilt je wel een beetje door tenslotte moet hij af zijn als ik jarig ben.
Ooo... dat is een leuk beertje, die kun je ook voor mij maken !
Ja ja.... roep ik dan dat kun je zelf ook !

Maar stiekem heb ik beer Floortje voor haar gemaakt.

En zondag vierde ze haar verjaardag en kreeg ze van mij beer Floortje.

Ik moet zeggen met pijn in mijn hart deed ik afstand want eigenlijk is dit mijn allereerste beertje dat ik gemaakt heb.

Ze is er heeeeeeel erg blij mee, mijn zusje.






Ik vind het wel een erg leuk beertje geworden, ik ga er ook nog een voor mijzelf maken, denk ik.



Quilt groetjes Anja.




Reacties

  1. Wat lief dat je hem hebt weggegeven. Een erg leuke beer !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Anja, hij ziet er ook heel erg lief uit!!
    groetjes Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dat een lief beertje geworden. Ik kan begrijpen dat zij daar blij mee is.Jammer dat ik niet zo'n creatieve zus hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tis ie LIEF, je zus is er vast heel erg blij mee. Lees dat er weer een onderweg is dat berenvirus blijft hangen (lol) Heel veel prikplezier, knuffel Else

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een snoepie Anja. Kan me voorstellen dat je het lastig vond om, je eerste gemaakte beer, weg te geven.
    Maak maar gauw één voor jezelf.

    gr.Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou dat zou ik ZEKER doen. Wat een moppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wel een schatje, kan me voorstellen dat het niet meeviel om die weg te geven.
    Groetjes Aurora

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die zou ik maar doen Anja er ook eentje voor jezelf maken! Het is een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zou ik zeker doen zo'n leuk beertje. Jij blij en zusje blij.Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig beertje, natuurlijk maak je er 1 voor jezelf!!!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gelukkig blijft ze in de familie! Wat een dot van een beertje. (by the way.... ik ben in november jarig).

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je zus. Wat leuk dat je deze beer aan je zus hebt gegeven,.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat lief dat je toch nog niet gauw even iets anders hebt gekocht. Ik kan me helemaal voorstellen dat ze daar dolblij mee is. En de tweede voor jezelf gaat vast veel vlugger.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke beer Anja.
    daar wordt je toch gewoon verliefd op!
    Ze is er vast hartstikke blij mee.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk om je reacties te lezen, bedankt.