Doorgaan naar hoofdcontent

Blokken ruil en stof

Deze week heb ik het blok voor Cuny gemaakt.
Zij heeft voor een New york beauty gekozen.
In de kleuren blauw en roze.
Ik moet zeggen geen gemakkelijk blok.
Het was best lastig om te maken.
En dat terwijl ik al een keer een hele quilt gemaakt heb met deze blokken, maar die waren wel een maatje groter.
De rondingen heb ik met de hand gedaan en de puntjes met de machine. 


Maar het is me gelukt.
Willen jullie de andere blokken ook zien kijk dan even bij Willeke

Vandaag is ook het stof uit Amerika binnen gekomen.
Ik had nog wat Kaffe fassett stoffen besteld.
Ik blijft het gewoon erg mooie stoffen vinden.




Quilt groetjes Anja.

Reacties

  1. Geweldig hè, die KF-stoffen? Ik ben er ook helemaal weg van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja van die stoffen word je wel lekker vrolijk. Mooi blok mooi patroon. Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie stoffen hoor. Van dat soort stoffen wordt je altijd vrolijk of het buiten nou grijs is of zonnig!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk blok en wat een fleurige stoffen heb je besteld. Daar word je inderdaad vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie stoffen. En dat blok ziet er niet gemakkelijk uit, maar is wel goed gelukt!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi blok, en wat een mooie stoffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeker een mooi lastig blok voor Cuny, maar hij ziet er prima uit, en wat een leuke kleurencombo! Ja, die KF stoffen zijn om te smullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om jouw blok te zien, mooi geworden hoor. Die van mij is gisteren op de bus gedaan, dus Cuny zal 'm hopelijk vandaag ontvangen. Toen ik het blok zag, dacht ik even dat het heel moeilijk zou zijn, maar ik vond het achteraf gezien nog meevallen. Veel plezier met je mooie nieuwe stoffen. Hoewel ik eigenlijk zelden iets met de stoffen van Kaffe maak, vind ik ze altijd wel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie blok geworden Anja, ik had hem ook al bij Gert gezien.
    je Kaffe stoffen zijn geweldig ik heb er ook nog liggen en ga er zeker een quilt van maken. Ik heb iets met de kleuren!
    Succes met de mooie stoffen voor je quilt.
    Gaat het goed met nieuwe poezenbewoner?

    Fijn weekend, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het gaat goed met haar, ze voelt zich al helemaal thuis.

      Verwijderen
  10. Ik ben ook zo gek op die stoffen, werk er bijna alleen maar mee. Waar koop je ze in US?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk om je reacties te lezen, bedankt.