Doorgaan naar hoofdcontent

Van alles wat

Een tijdje geleden heb ik een klein quiltje gemaakt voor onze poes Zoeï.
Dat heb ik achter gelaten bij de cattery zodat de geurtjes van de andere poezen eraan komen.
Als ze dan bij ons komt heeft ze toch iets vertrouwds bij zich.
Er werd veel gebruik van gemaakt door de katten schreef ze me.


Komende vrijdag is het zover dan wordt ze gebracht.
Spannend !

Vandaag ben ik naar de maandelijkse bee geweest.
Het was weer gezellig en er kwamen weer meester werken voorbij.
Ik laat er hier drie zien.

Een resten quilt.


Wat mooi hé.


Een quiltje van de tanden fee, zo leuk !

De laatste quilt is van Ine.
Geweldig !


Alle drie erg mooi gemaakt en zo vrolijk van kleur.
Helemaal mijn smaak.

Quilt groetjes en tot de volgende keer.




Reacties

  1. Wat een leuke kattenquilt, spannend hoor. En wat een mooie quilts laat je zien van jullie bee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooooh, wat leuk dat het wachten al bijna voorbij is! En wat een goed idee, om de geuren mee te nemen voor Zoei!
    Omdat ik zelf erg met restjes bezig ben: extra bewondering voor de grote restjesquilt van de bee! groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie quilt-je voor Zoeï. En de andere die je laat zien. Super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spannend hoor, bijna je kitten ophalen!! Als jij je kitten hebt, moeten wij nog drie weken wachten voor onze pup. Maar gelukkig gaat de tijd snel (al lijkt dat lang niet altijd zo).
    En wat een prachtige quilts laat je zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie foto´s laat je zien en je katten quiltje is heel leuk geworden,
    groetjes Berbel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een goed idee om het quiltje te leggen bij de andere poezen.
    Mooie quilts laat je zien .
    De laatste in het bijzonder.
    Ook helemaal mijn smaak, ik houd zo van frisse heldere kleuren!
    Bijzonder mooi.

    lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige quilts. Die van de tandenfee vind ik geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kattenquilt! Hoeveel nachtjes slapen nog? gr. Carin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vooral die laatste vind ik errug mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een goed idee, van dat poezendekentje. En...heel mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kattenquiltje voor Zoei. Heeft ze straks in het begin toch nog een vertrouwd geurtje bij zich.

    Je kleurrijke blokken quilt vind ik helemaal te gek!

    Groetjes, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk kattenquiltje Anja.
    Ook de werkstukken van de andere dames mogen er wezen! PRACHTIG!!!!!

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie quilts worden er op jouw bee gemaakt, m'n complimenten! En leuk, zo'n quilt voor je nieuwe katje.
    Groetjes, Marjo B-W

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk om je reacties te lezen, bedankt.