Doorgaan naar hoofdcontent

Quiltdag

Hoi hoi !
Hier ben ik weer, ja ik weet het het is alweer een hele poos geleden dat ik een blogje geschreven heb.
Maar het was ook zo druk hier met andere dingen dat ik geen tijd vond om me met quilten bezig te houden.


Oktober is een drukke maand op quiltgebied.
Gisteren zijn we naar de quiltdag van Rita geweest in Hoensbroek.
Het was haar eerste quiltdag die ze organiseerde.
En een succes als je het mij vraagt.
Een super gezellige dag gehad.

  Hier een paar foto's, niet de beste kwaltijd want ze zijn met mijn telefoon gemaakt ;)





Er was een show&tell 






In de middag een lunch en een loterij voor de mooiste blokken voor de weeskinderen in Mexico die we mochten maken en er waren heel veel mooie blokken gemaakt.



Een kleine selectie van de blokken.




Er was een workshop en we hebben nog contact gehad met Janet Clare, (zij ontwerpt voor Moda) via skype.
 Heel erg leuk om mee te maken.
Ze vertelde erg enthousiast over hoe ze te werk gaat om mooie ontwerpen te maken.


En na afloop kreeg iedereen nog een goodiebag.



De volgende quiltdag is op 24 Oktober ;)









Reacties

  1. Een gezellige quiltdag zie ik en altijd leuk elkaars werk te bekijken......................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er goed uit ! 24 october....hmmmmm ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om weer een blogje van je te lezen. En wat een bijzondere quiltdag, fijn om de foto's te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel gezellige en goed georganiseerde quiltdag,Altijd leuk om werk van anderen te zien.
    Groetjes Mien B.(de maakster van de vlisco-hartjesquilt)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk om je reacties te lezen, bedankt.