Doorgaan naar hoofdcontent

Quiltdag


Gisteren was het dan weer zover.
De quiltdag in Helmond was er weer, georganiseerd door Sabine en familie.


Het programma zag er als volgt uit.

10.00 uur:  Ontvangst
10.30 uur:  Show & Tell
11.45 uur:  Workshop 1  (Masterclass Scherpe Puntjes)
12.30 uur:  Lunchtijd 
13.15 uur:  Workshop 2  (Notitieblok-houder)
14.00 uur:  Workshop 3  (Hexagon vouwwerk) 
14.45 uur:  Quilt-bingo
15.45 uur:  Prijsuitreiking naambadge.
16.00 uur:  Afsluiting en uitreiking Goodiebags



Hieronder een klein gedeelte van de cadeau's voor de bingo.


Het was weer een gezellige dag.
En er waren weer veel bekende gezichten.
Mooie quilts werden er weer geshowd.
Helaas heb ik niet zo'n goede foto's mijn kleine camera heeft de geest gegeven en zat ik wat te ver weg.
Dus maar een paar met mijn telefoon gemaakt.


Sabine had van ons allen als verrassing een roze spaarvarken gekregen met inhoud als dank omdat ze zo veel werk in deze dag steekt samen met fam.
Ze was ontroert en moest even een traantje wegpinken.
Het is je gegund Sabine.


Met de bingo heb ik mooie stoffen gewonnen.
Hoe leuk is dat !



Er waren ook weer verschillende winkeltjes zoals: 
Wendy Vosters
Jacgueline,
webshop gelrebloem
 Naaimachines Vintage & Antique 
en
Q-snap floorframe





De goodiebag was weer rijk gevuld met mooie dingen.
Bedankt aan alle sponsoren.





Wil je meer foto's zien van deze dag kijk dan even bij Shirley op Flickr.









Reacties