Doorgaan naar hoofdcontent

Stoffen en Bee

Vrijdag zijn we met z'n viertjes naar Mönchengladbach geweest.
Daar is een super mooie quilt winkel.
Wat hebben ze daar mooie stoffen !
En alles mooi op kleur, alle rode stoffen bij elkaar alle groenen alle gele, blauwe, ....... dieren stoffen, kerst stoffen...........het ziet er zo gezellig uit.
Nou, een ding weet ik zeker het zal niet de laatste keer zijn dat ik daar geweest ben.
Natuurlijk ben ik niet met lege handen naar huis gegaan.
Kijk eens wat zijn ze weer vrolijk hé.
Ik weet ook al in welke quilt ik ze ga gebruiken ;0)
Maar daar een andere keer meer over.


De oranje stoffen in het stapeltje heb ik bij Jacqueline gekocht.

Vandaag hadden we ook weer onze maandelijkse bee in Roermond.
Er werd weer druk gewerkt en gekletst onder het genot van een kop koffie/thee en iets lekkers.

Er werd ook nog een demonstratie gegeven hoe je een quilt kunt dubbelen met latten.
Op Conny's blog kun je het nog eens op je gemak bekijken hoe het werkt.


En kijk eens wat een schattig paardje voor een kinderquiltje.



De komende tijd zal ik het druk hebben met quilt gelegenheden.
Volgende week zaterdag is de eerste, er is een quiltdag in Helmond.
Ik verheug me er al op.
Uiteraard breng ik jullie verslag uit van die dag.

Quilt groetjes Anja.



Reacties

  1. Prachtige lapjes. De methode met de latten werkt echt heel goed. Veel plezier met je activiteiten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He volgende week zaterdag ook naar Helmond, leuke dag weer...............gr.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh wat een mooie stoffen, ben heel benieuwd wat je ervan gaat maken. Dank voor de link voor het dubbelen met latten.
    Veel plezier met alle quilt gelegenheden.
    Gr, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi stapeltje stoffen. En gezellig zo'n bee. Ik vind dat zo inspirerend.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie stofjes, lekker vrolijk. Leuk dat je ook al een quilt erbij ziet.Veel plezier met je activiteiten. groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat is een leuke aankoop, die lapjes van je. Dat gaat vast erg leuk worden.
    Gezellig met elkaar quilten op de bee en elkaars werk bewonderen, dat is altijd leuk...
    veel plezier met je stofjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige lapjes, ben benieuwd wat je ervan gaat maken.
    Groetjes Aurora

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijke stoffen heb je aangeschaft, veel plezier met het werken hiermee. Ik heb zelf toevallig net vorige week bij de bouwmarkt een lange lat gehaald om mijn eerste quilt op deze lattenmethode te gaan dubbelen. Nog even doorzagen, tijd vinden om het te doen en dan kan ik aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oehhhh nice lappies! Leuke kleuren ben heel benieuwd wat je er van gaat freubelen. Jammer dat je geen fotos van de winkel hebt gemaakt:) viele grusse carina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hé, wat geweldig dubbelen met latten. Bedankt voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk om je reacties te lezen, bedankt.