Doorgaan naar hoofdcontent

Verslag Helmond of niet


Ik had beloofd om verslag te doen over de quiltdag in Helmond
Helaas moet ik jullie teleurstellen en zelf ben ik dat ook.
Ik was er niet want deze dame was/is ziek.

Wat was dat balen zeg !

Er wordt hier wat af geblaft en daar bedoel ik dan niet de hond mee maar mij in eigen persoon.
Ik ben helemaal schor.
Mijn tijd verdoe ik nu dan ook met in bed liggen, blaffen en af en toe mijn benen strekken want geloof het of niet daar wordt je ook erg moe van van dat liggen dan.






Maar het goede nieuws is dat jullie van die dag niets hoeven te missen.
Want Shirley van Zipje en Zopje heeft een mooi verslag op haar blog staan.
Met heeeeeel veeeeeel foto's.
Zo heb ik ook nog lekker mee kunnen genieten.


Quilt groetjes Anja.


PS, en nu snel van die hond af zien te geraken.... ;0)



Reacties

  1. Anja ik wens je spoedige beterschap.

    Gr. Lysbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, wat jammer voor jou, beterschap gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vervelend dat je nog ziek bent!Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beterschap Anja, bij ons in huis is het gelukkig alleen nog de hond die blaft ;-)

    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoestdrankje? Thee met honing, gorgelen met zout water? Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Anja ook ik wil je beterschap wensen zelf heb ik vorige week een hoofd vol watten gehad!Maar gelukkig niet hoeven hoesten want daar kun je toch moe van worden.Doe maar kalm aan en de groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat vervelend dat je net ziek was tijdens de quiltdag. Wij zijn net weer een beetje opgeknapt.
    Heel veel beterschap !!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een domper dan he....Ik wens je veel beterschap!

    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer dat je die dag gemist hebt, beterschap ermee,
    groetjes Berbel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zeker balen. Veel beterschap en snel weer op de been. Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat jammer van die gemiste leuke dag. Ik hoop dat jouw blaf snel een ander baasje vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat jammer dat je hierdoor niet kon gaan. Ik wens je veel beterschap toe, hopelijk ben je snel weer opgeknapt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Anja, ik hoop dat het nu al een stuk beter gaat, jammer dat je niet kon komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ai, jij ook al ziek?
    Ik heb de Helmond dag ook moeten missen :-(((((((
    Beterschap en goe weekend nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is dat toch balen! Zo jammer je kijkt er naar uit en dan lukt het gewoon niet. Hoop dat je een beetje verwend wordt en weer snel weer beter bent. Groetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk om je reacties te lezen, bedankt.