Doorgaan naar hoofdcontent

Diamonds

 are a girl's best friend.

Echt wel !

En ik heb er al heel veel van die mooie diamantjes.
Niet van die blinkers hoor.
Zou ik wel willen !
nee van stofjes.

Weer een paar jaar geleden volgens mij, heb ik een cursus gevolgd bij Jacqueline in Duitsland.
Hoe je verschillende maten diamant blokken kunt maken.


Ik wilde nog heel graag eens een quilt maken van rozen stoffen.
En dat ben ik dan nu aan het doen.
Het is de bedoeling dat deze quilt helemaal met de hand in elkaar gezet gaat worden.
Het is een mee neem project voor de bee.
Want de sterren quilt die ik altijd mee neem is bijna af, de top dan wel te verstaan.

Dus nu ben ik druk stofjes aan het snijden,
zodat ik meteen aan de slag kan als de sterren af zijn.

Hier alvast een voorproefje hoe het er ongeveer gaat uitzien.



Het patroon is van Pink and Barbara.

Wordt vervolgd.


Quilt groetjes Anja.





Reacties

  1. Hij is nu al leuk, ben benieuwd naar het vervolg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die rozenquilt vind ik nu al erg mooi. Maar nu ben ik ook dol op rozenstofjes, dus.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, allemaal roosjes.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. naast diamonds zijn rozen natuurlijk ook altijd erg leuk als cadeautje :) maar zonder gekheid wat een leuk werkje om mee naar de bee te nemen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk en weer eens iets heel anders. Makkelijk meenemen zo'n projectje naar je bee.
    Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie rozentuin ben je aan het bouwen! Zo'n diamonds quilt staat ook op mijn "ooit" lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er erg leuk uit. Vooral het diamantje dat uit 4 kleine diamantjes bestaat vind ik mooi.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk om je reacties te lezen, bedankt.