Doorgaan naar hoofdcontent

Open dag !


Vandaag zijn we naar de open dag van Wendy Vosters geweest.
En het was weer super mooi allemaal.
Prachtige quilts waren er te zien er waren demonstraties, aanschuifworkshopjes, bloemschikken van alles en nog wat.

Ben je niet geweest ? !

Das dan heel jammer !

Maar niet getreurd het komt vast nog eens.
Hier een paar foto's hoe het was.





Het weer was super !
Heel gezellig.
 Kon niet beter zou ik zeggen.








Wendy je hebt er weer iets geweldigs van gemaakt.

Super hoor !

(sta je met je snoetje op een foto en wil je dat liever niet, laat het dan even weten dan verwijder ik de foto)

Quilt groetjes Anja.






Reacties

  1. Het ziet er heel gezellig uit Anja, als het dichterbij was had ik het graag mee gemaakt, het weer was anders ook wel super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ziet dat er bijzonder uit, ook heel gezellig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zo'n dag, jammer dat het zo ver is om te gaan. Maar ooit zal het eens gebeuren dat ik daar naar toe ga.

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In Budel .... bedankt voor de tip en de foto's !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja Anja het was een gezellige dag je hebt mooie foto's gemaakt!!
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er gezellig uit en het was boffen met het weer ook zo te zien.

    Fijn weekend,
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Isn't it a lovely day when we can go to a quilt show! How delightful that yours was outdoors.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er geweldig uit wat zul je genoten hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat was boffen met het weer. Volgende keer "moet"/ wil ik ook. Ziet er gezellig uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is echt heel gezellig Gonny, als je kunt gaan zeker doen.

      Verwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk om je reacties te lezen, bedankt.