Doorgaan naar hoofdcontent

Sterrenregen.

Eerste affo van 2014.

In april 2012 begon ik met de crazy blokken.
Allemaal van resten stof.

Daarna lange tijd niets...... niets......en niets......

Totdat ik op het blog van Victoria kwam in 2013 een jaar later.
Ja toen wist ik het, ik ga er sterren van maken.

En nu weer een jaar later is hij dan eindelijk af !


In het grote witte vlak heb ik sterren gequilt.





En af en toe kreeg ik ook nog een beetje hulp ! nou....... een soort van dan, testen zullen we het maar noemen.


Op naar het volgend project. 

Quilt groetjes Anja.





Reacties

  1. Wat een vrolijke quilt is het geworden en mooi gequilt!
    Veel plezier met het bedenken van je volgende project, ik ben benieuwd!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is die mooi geworden. Tja, het is dat je zelf zegt dat die van restjes is, maar anders zou ik het als een "uitgedachte en uitgewerkte quilt"betitelen. heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke crazy quilt is het geworden en mooi gequilt. En ach alle hulp is welkom. Fijne dag en succes met het volgende project. ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie quilt is het geworden. En ja alles moet natuurlijk getest worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, een crazy blok is altijd weer een leuke verrassing.
    De witte vlakken geven dan weer rust.
    grtjs mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a great way to use your crazy blocks. The stars twinkle.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk om je reacties te lezen, bedankt.