Doorgaan naar hoofdcontent

Boeken

Ik kon de verleiding niet weerstaan om dit boek te kopen.
Wat staan hier mooie patronen in !
Een heerlijk kleurrijk boek.
Lekker om in te bladeren tijdens de koude wintermaanden, nu mag natuurlijk ook hoor.



 
Mooi hé !


Heerlijk genieten.
Mmmm........ welke quilt zal ik er eens uit gaan maken ?
Ja ! want binnenkort mag het weer.......aan een nieuwe quilt beginnen dan is mijn pies and tarts af dus ik mag al langzaam gaan uit zoeken.
Of toch maar uit een ander boek of gewoon een patroon van internet....of een die ik ergens anders gezien heb.........mmm...... keuzes keuzes, we zullen het zien tegen die tijd, zover is het nog niet.


Quilt groetjes Anja.


Reacties

  1. Wat een geweldig boek! Heerlijk om je te verheugen op een nieuwe quilt. Ik zie het vanzelf op je blog verschijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja een heel leuk boek. Iets nieuws kiezen leuk, maar ook wel lastig er is zoveel. Ben benieuwd succes ermee. Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een heel lekker boek om door te bladeren,.. en te genieten en dromen wat het nu gaat worden,...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben blij dat ik niet de enige ben die het moeilijk vind om te kiezen. Er is ook zo veel leuks.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I'm thinking about quilt patterns, too. It's a fun way to pass the time, isn't it.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is echt een heel leuk boek, ik blader regelmatig en probeer dan een keus te maken...
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk zo'n boek voor de wintermaanden.
    Wel knap dat je eerst het ene afmaakt en dan pas aan iets anders begint!
    Ik ben daar niet zo goed in.

    Fijn quilt weekend, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi boek en wat net als Evelyne hierboven vind ik het heel knap dat je eerst het ene afmaakt alvorens met het volgende te beginnen. Dat lukt mij niet.... I wish....

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk om je reacties te lezen, bedankt.