Doorgaan naar hoofdcontent

Het laatste

blok van de blokken ruil.
Deze is voor Willeke.
Ze wil een hele grote quilt ervan maken.
Willeke doet aan twee blokken ruil groepen mee dus beide hebben de zelfde opdracht gekregen.


Ik heb met veel plezier meegedaan.
Er waren makkelijke blokken en wat moeilijkere blokken.

De blokken van Willeke kun je Hier bekijken.
Ik ben heel benieuwd hoe de quilt's gaan worden van de andere.
Een paar zijn er al af zover ik weet.
Ik zal ter zijner tijd  foto's plaatsen van de affo's als dat kan.


Quilt groetjes Anja.



Reacties

  1. Hoi Anja, dat ziet er goed uit joh!
    Ik ga klaar liggen bij de brievenbus ;)
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk blok, ach ja het laatste betekent ook weer tijd voor iets nieuws. Succesmet je andere werkjes en fijne dag ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Zo'n blokkenruil! Ik heb het helemaal niet mee gekregen dat dat zou gaan gebeuren. Misschien een volgende keer wel en dan doe ik zeker mee!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk om je reacties te lezen, bedankt.