Doorgaan naar hoofdcontent

Een van mijn

favoriete blogs is die van Victoria Findlay Wolfe Quilts
Eens iets heel anders vind ikzelf.
Je kunt er veel inspiratie opdoen, spelen met stoffen, lekker alles door elkaar gooien.
Ze heeft ook altijd leuke filmpjes op haar blog.
Ik heb het boek 15 minutes of play improvisational quilts van haar gekocht.



Een tijdje geleden ben ik met sterren begonnen, zie hier.
Inmiddels heb ik drie grote en een kleine ster af.
Hier ga ik een quilt van maken, hoe dat hij wordt dat zien jullie een andere keer.... ;0)




Ik zou zeggen neem eens een kijkje op haar blog.

*

En...... de pies and tarts is nu helemaal doorgequilt.
Ik ben begonnen met die bies erom te zetten en om te naaien vandaag dus nog een paar dagen geduld dan kan hem showen hier.





Quilt groetjes Anja.




Reacties

  1. Je maakt me wel heel nieuwssgierig...!
    Maar kijk nu naar je leuke vrolijke sterren en de quilt pies..
    Is mooi:0)))


    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik ben fan van Victoria Findlay Wolfe. Ken je haar double wedding quilt waar ze een prijs mee heeft gewonnen? Super geweldig vind ik die. Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je gebruikt geweldige kleuren, Anja, je sterren zijn een lust voor het oog.

    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke kleurtjes allemaal! Leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb gekeken, leuke site om even langs te gaan. Vind het wel helemaal bij jou passen. Ziet er goed uit die pie and tart van jou. Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik volg haar blog ook, al ben ik niet de grootste fan, ik zie zo nu en dan heel inspirerende dingen voorbij komen. Jouw sterren vind ik prachtig! En die pies and tarts, dat blijft toch enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eerst evenb ij jou reageren en dan ga ik kijken op haar blog. Wat zien die sterren er leuk uit zeg.ik ben wel vandie vrolijke kleuren

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk om je reacties te lezen, bedankt.