Doorgaan naar hoofdcontent

Wat is het zwaar....

om een kat te zijn......terwijl mijn personeel wat steekjes weg zit te prikken lig ik prins heerlijk naast haar op de bank.
Alleen vervelend dat ze iedere keer dat ding moet keren om verder te kunnen.
Dan lig ik net weer lekker en moet ik weer schuiven.
Jaaa.... het leven is niet altijd even makkelijk miauw......



Ze liggen ook zo lekker die quilt's.
Het wordt tijd dat deze af komt zodat ik hem helemaal in gebruik kan nemen mauw mauw.....ze is al over de helft, hopelijk denkt Zoeï niet hetzelfde moet ik hem ook nog delen.....



Zo, nu weer lekker verder met mijn dutje....miauw.....




Quilt groetjes Ayunda.




Reacties

  1. Wat is het toch een prachtige dame! Ja de quilt ook ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een zwaar leventje moet dat zijn.Maar de quilt wordt steeds mooier.Nog even volhouden en een fijne dag verder. ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat ligt ze daar lekker! En wat wordt de quilt mooi! Nog veel plezier met quilten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je personeel mooie quilts maakt om een dutje op te doen! fijn weekend, Else

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bewonder je, dat je zo consequent alles afmaakt en wat een heerlijke poes is het. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hahahaha ja geweldig he, ik heb er hier ook een paar die zich er heerlijk in kunnen nestelen.
    ik heb ook zo'n standaard en toen was ik dus onze oude dame kwijt.... maar die had zich heerlijk onder de standaard in mn quilt genesteld ....
    Groetjes en mooie quilt trouwens en mooie poes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, het poezenleven is zwaar! Wat zijn het toch heerlijke beestjes! Ik ben helemaal gek van poezen en ze mogen zich ook heerlijk nestelen in mijn quilts!
    Je quilt ziet er mooi uit!

    groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk om je reacties te lezen, bedankt.